dålig på uppdatera

Nu är ja så här dålig på att uppdatera igen.,  
Stressigt på jobbet och 
Mycket annat som ha kommit ivägen 

Men jag ha blivit dålig på att motionera ;( visst ja cyklar och står i men är lite halv kass på promenader ;( senaste vägningen va i lördags då vägde jsg 64 

Men ska försöka kämpa mig ut i veckan
Får se hur allt går  

Inga krav och inga hårda planer får se hur allt blir och hur de ligger på plats ;) 

Jag mår bra..  Far och flyger varenda dag 
Kämpar med jobb och att gå ner i vikt,,  
Mina planer är att ha lite snyggare och stabilare kropp till sommaren så jag ger inte upp 

Nu sitter ja hos Papa.  Han har fått skruva och greja med cykeln,,  blev inte så nöjd men ja hoppas ja vänjer mig med de :) 

Sen ska ja klippa han 
Sen ska ja typ cykla om kring bara 
😊😊😊😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0