dåligt uppdatering

Kämpar på med jobbet..  Igår så jobba ja 7-14.30 sen så börja ja 20.00 för inventering sluta 00.20 
Va hemma kl 01.00 usch vilken tid men va kul ändå ;) 

Börja 7-16.00 idag va helt död.  Och ville bara hem och sova..  Så de va de ja gjorde då ja kom hem Skyndade mig hem för att sova!  🙈 

Tvätta..  Haha. XD 

Fortsätter även att träna och tänka på motion och mat och dryck :) fixar de galant!  


Ca 7 månader mellan bilderna :) och de syns faktiskt de gjorde mig så glad :) ❤ 

Lördag ska ja också jobba!  ;) både skoj och trevligt men så trött 😴 bara!  Höhö 

I morgon fyller min bästa mamma år!  
Hon gör de bra som kämpar på alla dagar alla veckor och dom här 2 åren :) så stolt!  Så kul :) 

Grattar henne här i förväg :) ❤ ❤ 

Uppdaterade min telefon..  Blev inte så nöjd med de haha jaja oj vad ja klagar könns de som :p 

Men på söndag ska ja sova ut och bara må gott 😋 vila upp mig!! :) 

Ha en super bra helg och ta hand om er alla!  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0