yes yes!

Måndag igen..  

En ny vecka.  
Cyklade till jobbet i morse men gick segt..  
Kände mig krasslig och hängig..  

Hoppas ja inte åker på något nu igen!  
Men de känns lite bättre som tur är :) 

Skyndade mig hem skakade mig en Shaker.  
Och drog ut på en promenad 💪✌
Min runda idag!  
Kommer hem och kör mag och rygg övningar :) 
Ska kasta in lite axel träningar sen blir de duschen och sen sova!  :) 

Nya tränings byxor och ny vecka gör mig bara mera taggad!  
Ny vägning på lördag!  Super duper taggad :) 

I helgen blir de jobb loppis och annat massa skoj :) 

Så klart träning står på schemat också :) 

Önskar er alla en grym vecka så uppdaterar ja igen  :) 

Hej hej 👋 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0