dag 12

Gjorde 9/10 promenader hem från jobbet '
Jag lyckades med mitt mål näst intill :) 
Känner mig bara allmänt duktig!  

Känner mig stolt!  Känner mig glad :) 
Blev promenad hem idag!  
Sen blev de 30 min på löpbandet!!  💕💪 
De här med att kämpa för att gå ner i vikt tror jag går fantastiskt bra .

Vägning på söndag,  känns både nervöst och pirrigt, men samtidigt så spännande 😊 

Ja kan,  ja vill. 
Och de här med att folk gillar mina bilder på instagram blir js taggad av, och dom följare ja ha här gör de även så kul och uppdatera och 

Bevisa ja kan ja vill!!!  

👆👆👆👆👆👆
👏👏👏👏
👣👣👣👣👣👣
🙌🙌🙌🙌
Morgon bild!!  
Äntligen är de helg,  så fantastiskt!
Önskar er en riktigt trevlig helg!  
Så uppdaterar ja så så fort ja kan!!  
Kanske redan i morgon . ✨
Hejdå!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0