förlåt att jag ha varit lite seg med att skriva ut, men nu hade jag tänkt att börja igen. !

Först börjar jag med lite bilder..

André Erikssons kisse katt, hur go som helst ! (=

jag och lillen, ute på hans gård, sommarn 2011 ! :)
saft och en riktig underbart bra dag i värmen ! ^^

Johan och Elias, ute i sanden, i hörnefors.. matdags.. hehe !
så jävla lyckat, och så klockrent! ;) ^^
allt smakade bara bra !

HAHAHA! xD
ännu en till bild på grabbarna! ^^
´(suddig men den går ) :P haha !

hahaha lyckat, :p
höhöh !

xD

Elias, pumpar då muskler för fullt, haha ! :P

Emelie på gymmet ^^
( i vännäs )

Elias, fast suddig!

thhihi! :)

haha

buuusiiigt !

sista bilden,
här visar jag ut heliga våra bussar är .. haha ! :P
dom håller på att rasa, ;p int okej! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0