blääää

det blev ingen promenad idag .... då de e sånt taskigt väder både regn ssnö blask skit blåsigt och jävligt... fryser och ha mensvärk.. så därför bestämde ja mig att idag så får ja va hemma som en liten vilodag. men TRO inte att ja kommer undan för ja får ju gå extra länge i morgon :) haha annars ha min dag varit bra, haft lite ont bara.. men ha fått bädda sängar och fått kika in på cubus :) nu sitter ja bara här och försöker samla kraften till att hoppa in i duschen :) vet inte vad ja ska skrivaz för trött för att tänka :O

Förvirrad!!!!

Jag ska träna 45 min idag.. Viktigt inte 60 . Sen är jag inte ledig lördag som jag trodde :/ men jag fixar det i morgon är de 60 promenad min plankan och situps lördag 60 min 👍 men jag kämpar i på gör mitt bästa och jag Tänker inte ge upp 😀✌️.        God morgon på er

Ville bara rätta nig därför jag skrev detta inlägg höhö de e väldigtnoga rätt ska va rätt 🌷

Spring eller gå lat eller hurtig?

Igår så cyklade ja räser fart till hotellet för att göra mina timmar, sen så skuttar jag upp på cykeln då jag slutar och trampar på räser fart mot droskan där jag sen ligger och får en hel timmes ansiktsbehandling bara hur underbart som helst, sen bjuder världens bästa älskling på pizza och fanta super gott 👍😀 hihi sen så tränar jag hemma lite situps lagträning :) plankan och ryggövningar och runplyft 👍👏 sen då klickar jag runt på datorn innan jag mörker att klockan tickar iväg :) så kryper till sängs och myser ner bland kuddarna 😀 sen idag så cyklar ja till praktiken trött och inte alls pepp på att göra 6,5 timme idag.. Skulle bara vilja va hemma och glo upp i taket istället men jobbar på hoppar in i rum och bäddar och städat ;p kanske inte riktigt min grej att städa hotell, lite tråkigt men ändå kul. Tar mycke på rygg och nacke och axlar tror inte detta är något i längden för lilla mig. Dagen va lång avlång och bara tiden gick sakta gjorde den extra lång ;o jaja bit ihop och le och kämpa.
Idag så cyklade ja till praktiken när dagen äntligen va slut, så cyklade ja till pappsen men kolbäcksbron var ingen höjdare ... Uppför ... Motvind ... Gick trögt.. Men fram kom jag satte mig i soffan surra lite :) sen så cyklade jag hem och älskling hade gjort potatisbullar så de va bara och sätta sig vid matbordet lyxigt och gott hihi (:
Han är ju bara för go !! ❤️❤️
Sen så äter vi tillsammans och pratar lite :) sen så cyklar ja till mamma och dricker kaffe där och fikar bulle gott gott 💖💞 sen så cyklar jag hem:) söker jobb som cafeansvarig på stora hotellet ✌️ och nu håller jag alla mina tummar att jag får in en träff 👍 gör ni också de 🌷
Idag hade jag en vilodag från träningen känns skönt :) i morgon ska jag promenera 60 min och även cykla till och från praktiken 👏✌️ 👍 🌹
Sen tror jag att jag längtar genast till lördag en till vilodag en sovmorgon dag och helg så underbart :) tvätt på kvällen :p nu ha jag inge mer och skriva 💞
Nu säger jag godnatt p er allihopa 😀

Måndag .

Hej alla :)
Måndag ... Haha inte den roligaste dagen, trött, seg, och bara less men jag cyklade till praktiken på bara 16 minuter ;) och sen så idag ha jag fått bädda sängar :p

Duktig ✌️
Sen kom jag ut och promenerade också visst är jag bra 👍

Nu är jag galet trött:)

Vår lampa ;) hihi
Längtar redan till sommaren less på regn och rusk.. Less på kalla morgon och kyliga kvällar:/ nu säger jag godnatt 🌹👏🍴✌️

Söndag hela dagen lång :)

Söndag söndag söndag ..
Regn regn regn .. Tråkigt väder .. Tråkig söndag, började med en promenad i morse då de va uppehåll från regnet :) sen gick ja förbi kvantum för att köpa nybakat bullar , tomat gurka . God frukost :)) sen så åker jag hem och fikar med baby ch sen cyklar jag till mamma hjälper henne med middagen idag åker o h hämtar hennes kompis som kom med flyget idag :)  Då regnade de då ja skulle cykla till mamma, men regnkläder finns som tur är :) hihi i morgon taggar jag praktik :) men hade tur då ja cykla hem då regna de inte men hade motvind.. Blää.. Sen cyklar jag hem och började plocka undan lite sen kommer pappsen förbi dricker en kopp kaffe och äter en bulle med mig och älsklingen :) gott han fixar även lampan på min cykel .. Vilken tur :] nu ha jag och sötisen städat och gjort vår lägenhet fin :) i morgon blir de praktik tvätt promenad Wiehe hihi idag blir de nu bara lugnt :)

Min promenad yeaah :) fixat 3 veckor bu :) nu är det bara att kämpa på :) de går bra nu :)
Känner mig trött nu efter städningen känner mig nöjd över dagen och haft en as kalas helg :) ✌️✌️ känner mig happygirl har världens bästa och finaste kille :) lägenheten städad och sllt flyter på :) hare gött allihopa :) 🌷

Lördagsmys

Lördagsmys hela dagen :)
Vaknade kl sju och slängde i två maskiner och gick ut och gick 60 min.. :) sen så hängde jag tvätt och duschade sen så tog jag bussen in till stan, för är kallt och jag frös då ja skull till mamma och förtjänade att testa bussen idag ;) höhö sen så for jag och mamma till maxi och totta kite på strömpilen :) jätte mysigt fick ett par vantar jätte mysiga :) älskar min mamma så mycke :) <3 sen då for vi och köpte blommor till kusin Viktoria för mamma skull dit på måndag :) sen så lämnade jag mamma och sen så tog jag bussen hem ;) sen så va jag och slitsen på bio och såg på pojken me guldbyxor :) lite läskig film ^^ va typ små rädd höhö men ändå lite små bra som spännande ;) hihi

Happygirl

Mysigt med en morgon promenad . Bra start på dagen wiiie

Nu längtar jag till dum dummare kommer ut på bio :)

Ha en fortsatt as kalas lördag kväll allihopa :)

Hallllojj

Äntligen helg, äntligen mys, och sist men inte minst så äntligen ledighet :) känns skönt , gjort en vecka praktik på hotellbotnia Vid flygplatsen typ :) fått bäddasängar, dammsugit , dammtorkat ,  och städat på tummen :) och sen så ha ja varit ute och fått idag 60 min ✌️😝 gjort situps och stått plankan ✌️👏 duktig flickaa 👍👍 Nu är de godis och cola och idol :) sen i morgon så ska ja tvätta och promenera 60 min sen ska ja till mamma och umgås  i morgon kväll är biomys med världens bästa pojkvän <3 vi ska se pojken medguldbyxor
Nä nu är reklamen snart slut, så nu ska ja släppa telefonen och fortsätta att se och mysa framför tv ☕️✌️
Umeå yeee nu säger jag trevlig helg :))))

Trött!!

Igår hade jag en vilodag från min träning:) kändes väldigt underbart, för de e långa dagar på praktiken och står och går mycket så får väldigt ont i fötterna Så jag blir så trött efter en dag att bädda många sängar och dammtorka och stöda tia ;p men småkul är de allt
Men ikväll tog jag mig allt ut igen :) så känns skönt :] vet dock inte hur jag ska palla med 1 timmes promenad och plankan i morgon Men jag ska allt lyckas med det:) på lördag ska ja ut en timme och tvätta och äta en smarri frukost och Sen så ska jag ta hojjen till mamma Sen hoppas jag att jag och pojkvännen ska gå och se p bio på lördag :)
Cykeln får motion varjedag aldrig vila lika bra :) den ska bli välanvänd praktik hela dagarna och sen ut och gå  Sen helgerna hälsa på mamma och lilla kissen wella
Nä nu orkar jag inte skriva en ända rad till nu ska jag göra mig ordning för sängen så jag orkar med praktiken i morgon och en härlig 60 min promenad i morgon och till och med stå plankan ;( godnatt på er alla

Mycke motion idag

Cyklade till praktiken idag, fast cyklar alla dagar då de inte går någon buss. Eller flygbussen går ju men inte så ofta tror jag,, sen så orkar jag inte hålla på byta buss.. Drygt.. Och idag hade vi delad dag idag :) så började åtta slutade elva, och då cyklade jag till mamma sen cyklade jag tillbaka till praktiken för började tre igen och Sen när jag slutade ca halv sex så cyklade jag hem Åt middag som min pojkvän hade fixat , så gla ha ha honom :)) sen så bytte jag om och gjorde 30 min promenad idag och stod plankan :) helt sjut i kroppen :)) i morgon ska jag cykla till praktiken men Är ledig från träning :)) hihi känns otroligt skönt :))
Min promenad idag,, känner mig duktig och stark ;) kämpar i på bra tyck jag :) nä har i ge mer och skriva nu så säger godnatt nu istället ;)

Ny vecka med nya möjligheter

Avklarade första dagen på praktiken gick riktigt bra men va Lite jobbigt. Att bädda flera sängar på raken och sen skulle man rolla dom ja men väldigt spännande :) Men i morgon så ska ja skura toa och damm torka sånt där Men ser framemot de ;) alltid kul och testa på något nytt
Praktik, promenad , jogging och plankan på 31 sekunder , jag tror de går bra nu ;) cyklar till praktiken i morgon sen blir de promenad och plankan igen :) längtar lite till onsdag då de är vilodag :) hihi
Här ser ni min tid. Promenad och jogging avklarat :) känner mig duktig ;) måste ligga i med träningen lite hårdare nu då de känns på rygg och nacke då man jobbar på .. :)

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva ..

Hare bra alla läsare ;)

Hejaheja ! ;)

peppar mig själv för att inte ge upp, nu har ja kommit så långt att ja ha klarat mina första två veckor. :) i morgon kommer det en ny vecka och då äre spännande, en ny vecka med träning, och en vecka på min första praktik. Jag är både nervös och taggad på att börja praktiken, :) kommer att cykla dit, få frukost där och sen kommer ja cykla hem och träna och ge gärnet sä kul med träningen då man ser redan av resuktat på bryggen som jag ha haft så besvärligt med :) men taggar redan in i morgon :)

vet inte vad ja ska skriva nå mera :D ! herrrrrååå

Lördagsmys

EN härlig promenad idag med Johanna känner mig duktig :)
Sen cyklade jag till mamma för att hälsa på och se hur hon mådde.

Orkar inte skriva nå mera då de e helt knas via telefonen haha ;p jag skriver wn annan dag då jag sitter vid datorn yeaah bjuder på en bild till sen så hoppas jag att alla som läser ha haft en strålande helg :)
Fin blomma fin kruka i hemmet :) med Johanna hihi
Jag och världens bästa pojkvän bakar nutella bullar gött
Vackert....

tumme upp ! ;P

Hallå där på er alla :)
igår va ja hos johanna och snackade lite , såg på halv åtta hos mig för de va ju från umee. därför följde ja det extremt denna vecka :) sen så gav vi varandra massage hur underbart som helst ^^ nä nu ska ja berätta om idag ;) min klocka ringde 07.00 och då steg ja upp och gick på toa och gjorde mig klar och så. Sen så började ja dagen med en 60 minuters promenad och ja var så trött i morse men ut kom jag, och kul va de :) så nu ser ja framemot i morgon dagen hoppas bara att ja är lika vaken och klive upp på en gång ;) i morgon så får ja nog sällskap av lilla johanna också så då blire ju lite roligare hehe :) . just nu ha jag nyss fikat och nu sitter ja och dricker kaffe och ska sen fara till min mamma en gång :)  Snart börjar jag min praktik på måndag, ser ja framemot, men då kommer mina träningspass hamna på kvällen så de ser ja mindre framemot, ha varit otroligt underbart och klivit upp på morgonen och startat dagen med en promenad i ett raskt tempo ;) . men ska bli roligt också och få börja praktiken ;) spännande och göra något nytt och anorlunda :P blir ju en städerska på ett hotel, hotel frukost och lunch ingår :D hehe ! :D

nä nu ska ja göra mig i ordning för att fara till mamma :D ! hejdå :)

Motion.

Hej på er alla, jag är seg som vanligt på att skriva nå rader här.

Kan säga att ja ha gjort ett Tränings schema som ska rulla på tills ja dör, bra för kropp och hälsa. när ja började komma ut på promenader fick ja mindre ont i min rygg och knä. Men har fortfarande ont i min höft i vissa situationer. men jag hoppas att höftet ockskå kommer gå till sig :)
gjort nästan två veckor på detta. och ett sådant resultat av rygg är ju ett kanon bra och väldigt lockande på att fortsätta och idag blev de två promender en på morgonen för att de är då jag brukar va ute och gå. men då funkade inte runkeepern så bra därför så va de inge kul och bestämde mig att gå en till promenad igen på 50 min :) men då dör min telefon mitt uppe i allt. hahaa xD men nu ha jag varit duktig nog, känner jag :) har kommit mig ut, ha fått regn på mig, ha fått motion och motivation så de känns så roligt :) ut i morgon igen 60 min och då hoppas ja på bättre tider... och att allt funkar som de ska :)

Pappa kommer idag ca 12.30 för att fka en bulle coh dricka en kopp kaffe :)
så snart ska ja hoppa in i duschen och sen så ska ja fixa och städa undan lite innan far kommer så de e fint :)

Veckan

Jag har klarat tre dagar av min träningspass som jag ha skrivit.
4 pass kvar denna vecka , sen ha jag gjort en vecka och sen ha jag bara 3 veckor kvar ;p sen har jag fler månader och se framemot :) jag hoppas att Jag fortsätter med träningen pga min rygg gör ont, och ont i knä då jag inte rör på mig därför ha jag bestämt mig att röra på mig lite och träna.

Sen ha jag fått besked att jag går gratis frukost och lunch när jag börjar praktiken det känns så taggat :]
Gott och lyxigt med hotell frukost och lunch :] fast det förtjänar jag då jag ska cykla så långt hehe 👍✌️

Har varit hos mamma idag , ätit lunch och fått en bulle så gott så trevligt :) njuter av mammas sällskap :)

Igår cyklade jag till pappa för att klippa honom och surra lite med honom :]
Försökte ringa andre för att kolla om han va hemma , men han svarade inte :) så jag cyklade hem och jag började med maten sen fick världens bästa älskling ta över <3

Sen så vet jag inte vad jag ska skriva mer :p dom som läser min blogg som hsr instagram så jan ni följa bilder där :]