tumme upp ! ;P

Hallå där på er alla :) 
igår va ja hos johanna och snackade lite , såg på halv åtta hos mig för de va ju från umee. därför följde ja det extremt denna vecka :) sen så gav vi varandra massage hur underbart som helst ^^ nä nu ska ja berätta om idag ;) min klocka ringde 07.00 och då steg ja upp och gick på toa och gjorde mig klar och så. Sen så började ja dagen med en 60 minuters promenad och ja var så trött i morse men ut kom jag, och kul va de :) så nu ser ja framemot i morgon dagen hoppas bara att ja är lika vaken och klive upp på en gång ;) i morgon så får ja nog sällskap av lilla johanna också så då blire ju lite roligare hehe :) . just nu ha jag nyss fikat och nu sitter ja och dricker kaffe och ska sen fara till min mamma en gång :)  Snart börjar jag min praktik på måndag, ser ja framemot, men då kommer mina träningspass hamna på kvällen så de ser ja mindre framemot, ha varit otroligt underbart och klivit upp på morgonen och startat dagen med en promenad i ett raskt tempo ;) . men ska bli roligt också och få börja praktiken ;) spännande och göra något nytt och anorlunda :P blir ju en städerska på ett hotel, hotel frukost och lunch ingår :D hehe ! :D 
 
nä nu ska ja göra mig i ordning för att fara till mamma :D ! hejdå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0