Söndag hela dagen lång :)

Söndag söndag söndag .. 
Regn regn regn .. Tråkigt väder .. Tråkig söndag, började med en promenad i morse då de va uppehåll från regnet :) sen gick ja förbi kvantum för att köpa nybakat bullar , tomat gurka . God frukost :)) sen så åker jag hem och fikar med baby ch sen cyklar jag till mamma hjälper henne med middagen idag åker o h hämtar hennes kompis som kom med flyget idag :)  Då regnade de då ja skulle cykla till mamma, men regnkläder finns som tur är :) hihi i morgon taggar jag praktik :) men hade tur då ja cykla hem då regna de inte men hade motvind.. Blää.. Sen cyklar jag hem och började plocka undan lite sen kommer pappsen förbi dricker en kopp kaffe och äter en bulle med mig och älsklingen :) gott han fixar även lampan på min cykel .. Vilken tur :] nu ha jag och sötisen städat och gjort vår lägenhet fin :) i morgon blir de praktik tvätt promenad Wiehe hihi idag blir de nu bara lugnt :) 

Min promenad yeaah :) fixat 3 veckor bu :) nu är det bara att kämpa på :) de går bra nu :) 
Känner mig trött nu efter städningen känner mig nöjd över dagen och haft en as kalas helg :) ✌️✌️ känner mig happygirl har världens bästa och finaste kille :) lägenheten städad och sllt flyter på :) hare gött allihopa :) 🌷

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0