Mycke motion idag


Cyklade till praktiken idag, fast cyklar alla dagar då de inte går någon buss. Eller flygbussen går ju men inte så ofta tror jag,, sen så orkar jag inte hålla på byta buss.. Drygt.. Och idag hade vi delad dag idag :) så började åtta slutade elva, och då cyklade jag till mamma sen cyklade jag tillbaka till praktiken för började tre igen och Sen när jag slutade ca halv sex så cyklade jag hem Åt middag som min pojkvän hade fixat , så gla ha ha honom :)) sen så bytte jag om och gjorde 30 min promenad idag och stod plankan :) helt sjut i kroppen :)) i morgon ska jag cykla till praktiken men Är ledig från träning :)) hihi känns otroligt skönt :)) 
Min promenad idag,, känner mig duktig och stark ;) kämpar i på bra tyck jag :) nä har i ge mer och skriva nu så säger godnatt nu istället ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0