Lördagsmys

Lördagsmys hela dagen :) 
Vaknade kl sju och slängde i två maskiner och gick ut och gick 60 min.. :) sen så hängde jag tvätt och duschade sen så tog jag bussen in till stan, för är kallt och jag frös då ja skull till mamma och förtjänade att testa bussen idag ;) höhö sen så for jag och mamma till maxi och totta kite på strömpilen :) jätte mysigt fick ett par vantar jätte mysiga :) älskar min mamma så mycke :) <3 sen då for vi och köpte blommor till kusin Viktoria för mamma skull dit på måndag :) sen så lämnade jag mamma och sen så tog jag bussen hem ;) sen så va jag och slitsen på bio och såg på pojken me guldbyxor :) lite läskig film ^^ va typ små rädd höhö men ändå lite små bra som spännande ;) hihi 

Happygirl

Mysigt med en morgon promenad . Bra start på dagen wiiie 

Nu längtar jag till dum dummare kommer ut på bio :)  

Ha en fortsatt as kalas lördag kväll allihopa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0