Spring eller gå lat eller hurtig?

Igår så cyklade ja räser fart till hotellet för att göra mina timmar, sen så skuttar jag upp på cykeln då jag slutar och trampar på räser fart mot droskan där jag sen ligger och får en hel timmes ansiktsbehandling bara hur underbart som helst, sen bjuder världens bästa älskling på pizza och fanta super gott 👍😀 hihi sen så tränar jag hemma lite situps lagträning :) plankan och ryggövningar och runplyft 👍👏 sen då klickar jag runt på datorn innan jag mörker att klockan tickar iväg :) så kryper till sängs och myser ner bland kuddarna 😀 sen idag så cyklar ja till praktiken trött och inte alls pepp på att göra 6,5 timme idag.. Skulle bara vilja va hemma och glo upp i taket istället men jobbar på hoppar in i rum och bäddar och städat ;p kanske inte riktigt min grej att städa hotell, lite tråkigt men ändå kul. Tar mycke på rygg och nacke och axlar tror inte detta är något i längden för lilla mig. Dagen va lång avlång och bara tiden gick sakta gjorde den extra lång ;o jaja bit ihop och le och kämpa. 
Idag så cyklade ja till praktiken när dagen äntligen va slut, så cyklade ja till pappsen men kolbäcksbron var ingen höjdare ... Uppför ... Motvind ... Gick trögt.. Men fram kom jag satte mig i soffan surra lite :) sen så cyklade jag hem och älskling hade gjort potatisbullar så de va bara och sätta sig vid matbordet lyxigt och gott hihi (: 
Han är ju bara för go !! ❤️❤️ 
Sen så äter vi tillsammans och pratar lite :) sen så cyklar ja till mamma och dricker kaffe där och fikar bulle gott gott 💖💞 sen så cyklar jag hem:) söker jobb som cafeansvarig på stora hotellet ✌️ och nu håller jag alla mina tummar att jag får in en träff 👍 gör ni också de 🌷 
Idag hade jag en vilodag från träningen känns skönt :) i morgon ska jag promenera 60 min och även cykla till och från praktiken 👏✌️ 👍 🌹 
Sen tror jag att jag längtar genast till lördag en till vilodag en sovmorgon dag och helg så underbart :) tvätt på kvällen :p nu ha jag inge mer och skriva 💞 
Nu säger jag godnatt p er allihopa 😀




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0