Motion.

Hej på er alla, jag är seg som vanligt på att skriva nå rader här. 
 
Kan säga att ja ha gjort ett Tränings schema som ska rulla på tills ja dör, bra för kropp och hälsa. när ja började komma ut på promenader fick ja mindre ont i min rygg och knä. Men har fortfarande ont i min höft i vissa situationer. men jag hoppas att höftet ockskå kommer gå till sig :)
gjort nästan två veckor på detta. och ett sådant resultat av rygg är ju ett kanon bra och väldigt lockande på att fortsätta och idag blev de två promender en på morgonen för att de är då jag brukar va ute och gå. men då funkade inte runkeepern så bra därför så va de inge kul och bestämde mig att gå en till promenad igen på 50 min :) men då dör min telefon mitt uppe i allt. hahaa xD men nu ha jag varit duktig nog, känner jag :) har kommit mig ut, ha fått regn på mig, ha fått motion och motivation så de känns så roligt :) ut i morgon igen 60 min och då hoppas ja på bättre tider... och att allt funkar som de ska :) 
 
Pappa kommer idag ca 12.30 för att fka en bulle coh dricka en kopp kaffe :) 
så snart ska ja hoppa in i duschen och sen så ska ja fixa och städa undan lite innan far kommer så de e fint :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0