Ny vecka med nya möjligheter


Avklarade första dagen på praktiken gick riktigt bra men va Lite jobbigt. Att bädda flera sängar på raken och sen skulle man rolla dom ja men väldigt spännande :) Men i morgon så ska ja skura toa och damm torka sånt där Men ser framemot de ;) alltid kul och testa på något nytt 
Praktik, promenad , jogging och plankan på 31 sekunder , jag tror de går bra nu ;) cyklar till praktiken i morgon sen blir de promenad och plankan igen :) längtar lite till onsdag då de är vilodag :) hihi 
Här ser ni min tid. Promenad och jogging avklarat :) känner mig duktig ;) måste ligga i med träningen lite hårdare nu då de känns på rygg och nacke då man jobbar på .. :) 

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva .. 

Hare bra alla läsare ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0