Veckan


Jag har klarat tre dagar av min träningspass som jag ha skrivit. 
4 pass kvar denna vecka , sen ha jag gjort en vecka och sen ha jag bara 3 veckor kvar ;p sen har jag fler månader och se framemot :) jag hoppas att Jag fortsätter med träningen pga min rygg gör ont, och ont i knä då jag inte rör på mig därför ha jag bestämt mig att röra på mig lite och träna. 

Sen ha jag fått besked att jag går gratis frukost och lunch när jag börjar praktiken det känns så taggat :] 
Gott och lyxigt med hotell frukost och lunch :] fast det förtjänar jag då jag ska cykla så långt hehe 👍✌️ 

Har varit hos mamma idag , ätit lunch och fått en bulle så gott så trevligt :) njuter av mammas sällskap :) 

Igår cyklade jag till pappa för att klippa honom och surra lite med honom :] 
Försökte ringa andre för att kolla om han va hemma , men han svarade inte :) så jag cyklade hem och jag började med maten sen fick världens bästa älskling ta över <3 

Sen så vet jag inte vad jag ska skriva mer :p dom som läser min blogg som hsr instagram så jan ni följa bilder där :] 
Hjalmarsson91 heter jag :] hare bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0