Trött!!


Igår hade jag en vilodag från min träning:) kändes väldigt underbart, för de e långa dagar på praktiken och står och går mycket så får väldigt ont i fötterna Så jag blir så trött efter en dag att bädda många sängar och dammtorka och stöda tia ;p men småkul är de allt 
Men ikväll tog jag mig allt ut igen :) så känns skönt :] vet dock inte hur jag ska palla med 1 timmes promenad och plankan i morgon Men jag ska allt lyckas med det:) på lördag ska ja ut en timme och tvätta och äta en smarri frukost och Sen så ska jag ta hojjen till mamma Sen hoppas jag att jag och pojkvännen ska gå och se p bio på lördag :) 
Cykeln får motion varjedag aldrig vila lika bra :) den ska bli välanvänd praktik hela dagarna och sen ut och gå  Sen helgerna hälsa på mamma och lilla kissen wella 
Nä nu orkar jag inte skriva en ända rad till nu ska jag göra mig ordning för sängen så jag orkar med praktiken i morgon och en härlig 60 min promenad i morgon och till och med stå plankan ;( godnatt på er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0