2 december

Ja , igår var jag ganska trött och less. :O pluggade körkort på varenda lektion typ.. hevlete så najjs. :p
ja men sen så hade vi hästskötardiplom, inte riktigt intresserad utav det, eftersom att det är bara för mycket egentligen, :o men jag var tvungen att välja nåt, och hatar att meka typ.. :O
ha egentligen aldrig testat på , men det är ju inte riktigt jag...
så valde jag hästskötardiplom och trädgård grejjs. hahha ! inte riktigt skojjsigt men men.
allt kan ju fan inte vara kul alltså.. hehe ...

idag, orkade ja inte rida, pga magen.. vet hur det kommer sluta... kommer bara sitta på hästryggen och ha ont och härda, så tycker inte det är lönt då riktigt.. så att jag skippade det idag.. men ha ändå bra närvaro där, så det gör ju inte så himla mycket, synd bara attja missar egentligen bara.. hehe ! :p

så, idag, ha jag tagit det lugnt, fikat med mor, och druckit kaffe.. duschat..
och nu kollar jag bara mina mail.. sen bire att bära lite kläder.. sen blire väl att äta lite lunch..

sedan bär det väl av till skolan..  :] ...

Så lycklig, ha fått på mig ett par jeans nu, som jag knappt fick på mig förut... det är fortfarande kämpigt och så, men vafan dra in magen så gick det.. hehe rätt väg i alla fall! ^^ så lite extra glad idag :) hehe ...

ikväll ska jag till Minna, för att Minna har någon som ska komma te henne för att snacka om hyn, och hy prudukter osv.. så det ska bli mycket intressant och roligt, för att få träffa henne igen, när det var typ hur länge sen som helst.. :o haha ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0