äntligen fredag , och äntligen helg

förutom att jag ha typ haft helg hela veckan dock.. eftersom jag har stannat hemma med världens huvudvärk.. inte ok.. så less... for i onsdags men , jag var där på en lektion , hade inte så mycket och göra, satt i soffan utanför matsalen på skolan, och tittade på tv, och väntade på att kl skulle på två nån gång, eftersom jag var as pepp på att plugga foderstater, men jag blev ju då hem skickad.. så idag är jag också hemma, så ska bara ta de lugnt och vila, vill ju som inte överanstränga mig om det är nå farligt på gång.. men jag hoppas det snart går över.. det ha ju ändå blitt bättre sen i lördags , för då kunde jag inte tugga... aja... nu sitter jag bara i sängen... har sätt julkalendern, och bara klickat runt då på facebook... men nu tror jag att ja ska sätta mig med dem små söta kattungarna! :)

vila vila vila!!! JAG HÅLLER PÅ ATT KRYA PÅ MIG MÄNNISKOR! HEHE ! :)

nej, men jag ska lägga in lite bilder på smått och gott senare kanske idag för hoppningsvis! :) pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0