(=

ja, nu är det bara 1,5 vecka kvar till jullov, gud så otroligt underbart.. <3 sov morgon och bara ta det lugnt.. :/ fett trött och less nu, ohc är inte alls pepp på skolan nu.. :/ menmen, bara att bita ihop..
idag ha jag varit på gammlia, och mamma gjorde en massa bra fynd. hehe , nala fick följa med, men hon va bara jobbig och gå med bland allt folk , och där det fanns andra hundar osv.. hehe men det är ju en bra träning för henne. och sen är hon ju bara 1,5 år gammal.. :)
men sen när vi kommer hem, så äter jag macka, som mamma köpte med rökt skinka på.. mumms så gott det var.. sen drack ja saft som hon även också köpte hehe ! :)
sen ha jag bara halv sovit nu resten av dagen.. och varit riktigt trött och sliten.. och vill bara kunna ladda ner film som jag kunde göra förut, faaan finns ju ingeting och se på... eller något annat  !! :/ detta är inge kul..
i veckan ska jag springa som faan på stan för att hitta / köpa julklappar, dock vet ja inte riktigt va man ska köpa men hoppas man hittar något i alla fall! :) hehe. :) så ha man gjort bort det också.. !! <3 skulle vara så skönt. hehe
sen btw, jag badade idag, det var hur skönt som helst, somnade till och med i vattnet, :) !! och sen tog ja på mig mjukisar och en mjukis tröja och la mig under täcket och somnade vidare där ^^ hahha ! xD
nu vet ja inte va mer ja ska skriva ut , ha de så jätte bra. puss heejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0