FAACKFUUUCK DONT ..... glöm...

trodde att ja skulle bli lycklig för att få fara ut igår.. nja men jag tror nog hela kvällen spårade mer eller mindre... skit tråkigt.. gjorde fan allt för en brud, bjöd på alkohol, mat taxiresa. jamen på allt lixom.. inte var man tacksam häller... är detta tacken? jaja... jag vet inte vad jag ska skriva... :/ blev så besviken...
bråk tjafs galet skrikande, och prat... massvis med människor kom ... pratade med mig...
hon tyckte, att jag bara skulle dissat dom och vänt mig på en gång.. till henne... men jag kände det att hon kunde väl ha väntat lixom... jaja.. men den kvällen... faaaan häller....
jag är bar så otroligt less, och bara irreterad, hur kan man behandla någon på dettavis? :O
Tack Tobias, för att du hjälpte mig med mitt humör, och tusen Tack Natalie, för att du fanns igår.
tusen tusen tack Samuel, för att du stöttade och fanns... !
- vad skulle jag göra utan er? välja en väg och kanske dö?
Sen måste jag även säga, att jag blev otroligt glad för att jag träffade christoffer , vi stod och snackade as länge om allt möjligt , utanför krogen.. bara hur trevligt som helst... ! en riktigt trevlig pojke! :)
Tack, christoffer, du gjorde slutet av min kväll ändå! :)
- lördag... lugn lugn lugn lördag... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0