Godjul! :)

Sorry, för att jag nu inte ha skrivit på ett tag.. men jág ha inte riktigt haft orken, och fullt upp.. sprungit på stan letat klappar... äntligen så hittade man till farsan , ja som sagt de tod sin tid , för jag hade ingen aning om vad ja skulle köpa.. hehe. :P
men hoppas att alla får en fin jul med många fina julklappar ... och mycke skratt och glatt... under kvällen.. och missa inte kalleanka.. haha det är ju bara ett måste se.. höhö! xD ... hittills, så har jag hunnit med nå öpnna nå klappar... hehe kan ju som vanligt inte hålla mig är ju så nyfiken, :] .
- jag har fått ett halsband på, riktigt läckert ;) . /tack mor
-fick pengar för att fylla på telefonen med ;) . /Tack mor.
- fick en tröja ,, från hööks. /Tack Elias..
- fick en karamell ask.. hihi / tack Eliin.
God jul på er alla, och ha en riktigt bra julafton. :) .
( kommer ut mera sen av va ja fick och från vilka osv.. hihi fniss. puss på er ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0