halluu...

hallå hallå läsare.. :)!
nu så är ja nästan klar med nyår... det ända jag tänker på just nu och det är att köpa nå nya ögonskuggor.. men köpte kavajen... och bruna leggings... och köpte en ring... jätte fiin.... köpte skospray... åt på max... var med samuel... allt gick super... prima... hehe...  nu taggar man fan nyår... gick också på boa förståss.. hehe ... så nu är nästran allt klart... behöver bara en rakhyvel, och nytt smink... hehe sen är min nyår räddad tror jag ... heheh ! :D det gillas... :) ska bli käk på öst på stan... mumma... nej men det ser ja frammemot. :D
ska snart ut med nala... och sedan lämna nala hos min broor ska bli skönt och kommma ut och gå :D !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0