hejhopp söndags mys

Hejsan alla, glada läsare, ! ja, jag vaknade av att mi underbara vän ringde mig i morse, men han inte svara, och sen gick jag och fikade med mamma och lars, och sen så såg jag julkalender, och se la jag mig i sängen igen, och ringde upp cathrine.. och vi pratade hyffsat länge och det var bara hur trevligt som helst, ha inte snackat med henne på evigheter, och kändes skönt att hon ställde upp och lyssnade på mig.. och sen så.. satt ja vid datorn, klickade bara runt på facebook och hade allmänt tråkigt.. men inväntade på släktningarna och bror.. så drog ja till stan köpte en hårfärg.. och sen blev det bingo, som min mor hade fixat.. ja allt blev så lyckat, fick vara med världens sötaste unge medans min kusin åt fika.. hehe så fick jag hålla och vara med Elina.. bilder och sånt ska jag lägga ut också.. men tyvärr inte ikväll... gott fika och god middag.. kan inte klaga.. men är så sjukt trött ikväll.. så ja.. blir nog att göra sig ordning för sängen och sova, ska upp i morgon till skolan, blir nog att springa på stan i morgon... köpa julklappar och bara ha de gött... för sart är det julafton... vi kommer nog vara hos min kusin.. på julafton så otroligt kul ändå.. och få vara med lilla Elina... :) !!
neeejjj, men nu herregud jag vet inte alls va mer ja ska skriva, ha haft en lugn och härlig dag idag.. :) puss och kraam mina läsare , hare bra ! :) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0