jaa ... nu, snart , är det fredag....

Vem taggar inte ?? jag och Elin vi taggar nog mest, :)..  hahahaha xD .
jag ska fixa en massa just nu, städa, och dra igång dra till systemet och fixa alkoholen till mig själv ;) .
ska fixa en välkomms drink så skellefteå borna känner sig så välkommen som möjligt, och att dom verkligen vill tillbaka lixom.. och att dom ha kul.. :) men synd bara att jag inte vill ha så hög musik men.. !

blir mycke gott, hehe go drinken hoppas ja i alla fall.. sen mycke gott att dricka allmänt, :) och sen så hoppas jag att dom är nöjda med kvällen och sover gott den natten ovanligt gott lixom. hehe. :)

Minna, ; ska fixa mitt hår, och sminka mig osv. hehe ! :) och det ska verkligen bli hur kul som helst.. <3
sen ska jag även lämna hennes julklapp till henne, hoppas att hon blir så glaad. synd att ja inte kan skriva ut den, för att ja tror hon kommer läsa mitt inlägg. men gratis är gott brukar man ju säga ! ;D hahhahaha ! xD
vill ju inte försäga mig, som ja alltid brukar då göra ! :) hatar att göra människor nyfikna när jag hatar det själv. hahaa ! :D

http://www.youtube.com/watch?v=rqSyzmVeT54

denna länk, tillhör kanske inte just detta, men vaafan tagga tagga nu allihopa i morgon kööör vi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0