jamen sorry ...

nej men förlåt gott folk att jag ha slarvat med att skriva, inte meningen... nu berättar jag till vrf jag ha varit lite seg på det, inte meningen,.. men ...
jag har varit lite deppad... pga, för att jag ha haft sådan otur, med vänner som ställt upp, som verkligen dissat och bara skitit lixom.. jaja... det handlar ju fan att alla ska ställa upp för varandra.. men jag gör fan mest känns det som inte det roligaste... ;/
men annars ha jag inte gjort så himla mycket, suttit vid datorn snackat med tor.. saknar han ändå.. :/ tomt när han flyttade man ser honom lixom aldrig på stan när man vandrar där häller... jaja..
och sen idag,så ha jag varit och vandrat på stan, hittade fina skor.. och en jätte fin tunika, eller vad man nu vill kalla det.. och sen så va allt bara underbart bra, mamma bjöd på älgkött och potatis, och det var riktigt gott faktiskt,,, btw, köpte ny bh igen också... fett skön... illigg också. 99 kr :D
sen drack jag kaffe med mamma och lars och åt en lussebulle.. gott gott.. ingeting och ångra lixom... en så drog jag upp till samuel, för att se film.. hade lite och göra men vi såg I am number 4 , riktigt bra film... :) !!
och sen i morrn, blire att dra till stan igen för att köpa sko spray till skorna, så jag kan spraya dom så dom håller längre :D ... och sen blire nog en kavaj. och sen ska jag köpa bruna strumpbyxor , sen så ska jag nog fixa hemma lite tror jag , inga bättre planer... :P
sen fredag, så blire att dra till sävar, för att hälsa på Caroline, och se hennes lägenhet + hennes häst.. ska bli riktigt roligt må ja säga... :) längtar som fan...
sen taggar jag lördag nu, när man vet vad man ska göra... :)
pusspåer allihopa. och ha en fortsatt bra vecka, så skriver ja snart igen... pusspuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0