julhelgen...

min helg var mycke tjafs och mycke bråk..men ändå var de hyffsat med skratt och glädje,jag fick jätte mycke fint.. jag är riktigt nöjd över det jag ha fått :)! for ut igår.. och det var en fin kväll.. blev bjudne på skumpa och shot och en drink.. mycke uppskattad kväll.. ochman kände typ alla på krogen också...helt sjukt.. många spännande människor var där.. och dom gjorde helt min kväll..:) Lisa, Nathalie, bb, wonka, simon , tim, emil, marcus, emelie. ja med flera.. riktigt kul... och fick en kväll att minnas... men en liten liten flicka saknades, och hon heter visst elin... :) .
JGA FICK
* påslakan
* halsband/örhängen
* pressent kort på bikbok.
* en data skärm
* tåfflor
* en stek panna
* hårspray
* shampoo
* hud prudukter...
helt klart nöjd med allt.. tack snälla... <3 <3
och ikväll blire nog bara en skön lugn hemma kväll framför tv, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0