min helg.

jadu, killarna kom ju inte i fredags pga vädret, så det blev bara jag och lilla Elin, måste säga att de  blev ändå kul för med henne går det ju aldrig fel, så att min kära bror va också med den kvällen det gjorde mycket för mig.. :)
synd dock att det blev så struligt med vädreet hade ju varit roligt om skellefteå borna kom som det var bestämt, aja men vi ser ju om dom kommer någon annnan gång. men då får det bli när kattungarna ha farit, för att jag vill inte festa nu på ett tag.. + något som verkligen var ett PLUS... det var ju att dom missade en snygg jävla brud, eller egentligen TVÅ.. men det är deras bekymmer... ;) hahaha xD eller egentligen inte. men jag hade tänkt och gulla med minna igen, om hon skulle vilja fixa mig nästa gång dom kommer, om dom nu kommer. hehe ! :)
blev sjukt nöjd över det hon hade fixat, hon både sminkade mig och fixade mitt hår. hon var sjukt bra lixom. :) !
ångrar mig verkligen inte.. :) ..
nu lägger ja ut nå bilder från fredag ! :]
Elin för denna fredag. och vi hade så kul utan killarna.. hehe
tur att vi alltid ha kul i alla fall! :]
Galet glad tjej. <3
Här ha vi då en bild på Elin, och min bror i bakrunden! :P
min speciella drink blev goood ! :D
- jag kan ..
hehe tror även Elin tyckte om den goda drinken, och hoppas du kände dig
välkommen! ;)
SÖTNOS! :*
hehe, tror hon var lite väl inne i snacket med andré ! :P
gott gott gott och får inte glömma ett trevligt sällskap!! :)
Denna bild, vill jag bara tacka minna för, för hon ha sminkat mig och fixade mitt
hår guldvärt , tack snälla snälla minna att du gjorde det, du är en ÄKTA vän.
- saknar tider Minna! :)
hahahh jag hade rooligt och hade trevligt, fast det syndes inte på denna bild...
hahhaha! :/
snyggingen tackar nu för sig.
och tackar då för sällskapet,
och tackar minna för att hon gjorde mig till den snyggingen
som jag var den kvällen! och sen tackar ja då.
alla som ja då träffade på 5ive. hade så kul. TACK ALLA ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0