ooh yeeaah!

hahah inte okej, för fem öre, fuu jag försov mig .... nejnejnej... men sant är det... :/ tusan..
men som tur är är min gulliga mamma hemma,så hon ska snart köra mig till skolan. jag hade en sjukt mysig kväll igår kväll. såg film och åkte bil med simon, och samuel. hade riktigt roligt, förens jag insåg att kl var nio... :O när jag vaknade... fack fack fack.. :;O men men ... sånt får man ta, ja såg dom första snöflingorna falla igååååår kväll i alla fall. :) för då va ja lixom vaken.. haha ! :p nu ska man bara förbereda sig inför skolan.. och sedan så drar man dit. sen blire att springa på stan ett litet tag. och sen så blire att gymma lite, nu var det så länge sn så ikväll blire gymmet. :) ska dock köra jävligt hårt, så jag inte gymmar i morrn, eftersom jag slutar så sent, och sen vill jag ha tid för mig att plugga också! ;) ..

men nä, nu ha jag skrivit lite.. hehe nu blire att säga farväl mina läsare, för nu blire skolan! heeejdå! :) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0