oojaa .... :D

ikväll, så tog jag och mamma bilen upp till konsum, sen till andré och hämta han och hans hund sen drog vi till min kusin, och där satte vi oss och surra, och jag var med lilla Elina, och höll på med henne .. medans victoria fick sitta och prata i lugn och ro.. min moster och hennes man var också där ^^ så de var hon som kom med lilla Elina till min famn.. och blev så lycklig... för jag 'älskar barn, dom som inte vet.. hehe ! ha ju både praktiserat och jobbat på dagis, det var en drööm! :) .. jag bara gillare.. så blev så glaad. och hon är ju bara så sööt.! :) så min kväll blev lyckad ändå så satt inte bara instängd i mitt rum och hade ont i skallen... hehe! :p men dock blev det inte en förändring på mitt huvud, pga elina skrek, och pratade så det gjorde lite ont.. men sånt får man ta med barn!! (= jag bara gillare ändå så... fast kanske borde ha tänkt lite på att vila, eftersom i morgon blire skola , och gymmet.. och plocka i mitt rum! :)
NÄE hörrni, läsare nu ska ja gå vidare, ta en alvedon och borsta tänder och göra mig i ordning för sängen hejhopp :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0