sista ord, sista andetag.

jag vill bara berätta för dig, innan livets slut. att du var en ängel och alltid fanns vid min sida..
vill berätta för dig, att du var en gång nära mig i tiden. men sedan bara du försvann ifrån mig.
en gång så tog du min hand och berättade för mig att vi var starkast tillsammans, men du svek och lämnade orden kvar. En gång berättade du att jag var ditt ljus i mörkret. men ändå hittade du aldrig tillbaka .. du bara sa och svek.
ett hjärta du krossat mjukt och försiktigt, skrattar du bara nog åt. du sa hur fin , och vacker jag var för dig, men tydligen så snackade du skit om mig till andra, hur feg jag var, hur världelös jag var.. orden bara klöser inom mig, river upp mitt hjärta. du berättade att du skulle kämpa kämpa, och alltid stå vid min sida och inte släppa mig, ? vad gjorde du, vad hände ? varför? - det du gav var en jävla käftsmäll till mig och sa Hejdå. din jävla slyna... vänta nu?
Allt du sa ? sa du för att göra mig glad?
allt det du ville , ville bara svika mig?
allt det du försökte med var bara att se mig lida?
allt det du ville var bara att jag skulle dö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0