trist ooch mera trist

hur ont som helst i tinningen utan på huvudet, kan inte ta med handen där :/ det gör så jävla ont, :O kan inte dra ögonen åt vänster det gör också ont :/ har stannat hemma idag, sovit hela dagen och tagit 3 alvedoner också på hela dagen, hoppas allt blir bra snart.. tycker det är så tråkigt och mörkt att inte göra ett skit, men i morgon så jag försöka ta mig till plugget, måste dit innan jag dör av utråkighet + så ska min lärare hjälpa mig med foderstater... gick inge vidare på provet.. började gråta för att det var så svårt och att jag inte förstod.. men är glad att meta vill hjälpa mig.. !
ska snart ta mig en promenad till konsum på haga ,, och köpa bakplåtspapper... m.m.. för att få komma ut och röra på mig lite granna ! lite tröttsamt och bara sitta inne och ligga i sängen och vrida på sig .. :/ men skönt är det när man ha så grymt ont i skalljäveln, hahah blir så irreterad ! :O !!
nu tackar jag för mig, ha det gött alla läsare ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0