vilken underbar kväll ikväll

ååh så härlig kväll det var ikväll. jag ångrar inte än ända sekund, och hur härligt som helst, få pröva alla prudukter, och dom va verkligen bra lixom, synd bara att de är så dyrt! :/ . men trevlig pratstund och allt, så tack Minna, du gjorde min kväll till underbar! . - upptäckt, killar är skit ibland, och kan inte uppföra sig, eller visa respekt för 5 öre. jag ha insett och inser att detta förblir en killgrej, faan också att de ska vara så. man kan lätt bli besviken. men jaa. jag vet inte riktigt. men jag hade bara det hur najs som helst, ansiktet är hur lent och mjukt som helst just nu. och ville bara köpa alla prudukter, men 3..... nått.. dyyrt... fast bra saker... men fattig student faan också^^
glad för minnas skull, hon ska hämta en hundvalp i morgon. myys! riktigt trevligt och träffa henne . det var länge sen ju. hihi
Än, gammal bild på Minna, men tack för ikväll- och att du gjorde min kväll
till underbar. tack de var den skönaste upplevelsen jag ha haft på LÄNGE!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0