2011 summer!

värmen den består av glädje. en vacker dag solen skiner och de kommer nog bli en super varm och härlig dag. ta sig upp till böleäng och fortsätta måla kanske.. haha ! :P
de gick jätte bra att måla igår. förutom att jag hann ej klart. tänk och bara dra till havet och ligga där och steka typ med en cider.. jamen de hade väl varit något? helvete, vaknar klockan halv sju. med världens jävla hosta , tårarna rinner ju bara då är de ju fan illa alltså ! :/
jag håller på att tvätta ja de är int så himla mycke :P när maskinerna är klara så vill ju ja fara och måla men mamma tyck att vi ska åka dit klockan två :S aja ja ser väl när vi drar dit ! :P
fan så awesome och bara hoppa i vattnet idag eller ligga på en jävla flytdyna och bara chilla hela dagen och bränna sig och bli typ hur brun som helst ! :P
igår efter vi hade målat så stack vi till tomtebo, för att gå ut med andré hund och hon blev så himla glad när vi kom! sen köpte vi pizza ! ... börjar väl känna mig lite skräpig nu, typ 3 dagars skräpmat. nä nu får de bli riktig mat och börja röra på sig lite mera !

jag börjar typ bli mer och mer lat.. :p
mamma ska iväg och plocka jordgubbar snart, så då blire jordgubbar och glass och kaffe på balkongen !

nä nu blire att städa då. :p och sedan hänga tvätt !

hare bra i solen fast bränn er inte ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0