21/2-11

måndags, så for jag hem från vännäs en tväris, och gick ut och gick med mamma och satt och pratade med henne ett tag, åt frukost med henne och drack lite kaffe, riktigt gott var de, och de var riktigt mysigt och få göra så.

vi for även och handlade på coop forum, och vi tvär gick in på stadium. hittade mig en jätte fin tröja för 99 kronor, ett bra köp för jag älskar verkligen denna tröja, ha en lika dan fast svart ! :P fett awesome ^^
sen handlade vi lite mat, jag handlade lite som ja kunde ta med mig till vännäs ! :P
och så.
sen åker ja iväg tillbaka till vännäs, efter Elias slutade jobba.. och sedan så hände de inte så himla mycket faktiskt ! :P ja träffade polly en stund, vi stog och snackade ett tag utan för ica i vännäs. riktigt trevligt var de, för jag ha inte träffat henne på år och dar känns de som.. så de var faktiskt kul ! .
och sedan så träffade ja lillen, ja de var ju som ett tag sen där också tråkigt nog ! :/

ja vi gjorde inte så himla mycket faktiskt, satt och snackade lite grann och han bjöd på en sockerkaka, den var riktigt god :p  och lite saft på det, kände mig som ett litet barn när ja satt och mummsade på sockerkakan, och drack saft hihi :p sen så spelade vi lite kort, :p och kollade upp priser för vännäsbadet, och kollade upp va de skulle vara för väder på tisdagen :)

Tisdag, ja vi hamnade på vännäsbadet, vi betalade in oss som barn.. haha :P
30 kronor kostade de, och för vuxna gick de på 45.. de var riktigt najs, eftersom vi var där ett bra tag ändå badade solade och bara njöt av värmen, :) sen så träffade ja morsan utan för vännäsbadet, för att hon skulle lämna nå kakor, och en tjocktröja till mig, :p och sedan så fick hon se lägenheten hon tyckte den helt okej.. :)
ja sen hände de faktiskt inte så himla mycke den dagen faktiskt ! :P

VÄNNÄS !
Här stod vi och snackade ett litet tag.. på måndag kväll ! ^^
riktigt mysigt ändå.. hihih !

ja jag var tvungen och ta en bild på hans tattos. tyckte den var riktigt frän ändå !
" Eriksson,"

Vännäsbadet igen på onsdag då.. riktigt härligt väder  och skönt i vattnet, :p nära och bra att fara dit :p mysigt och bara slappna av och bara njuta av tiden och av livet förståss.

vette fan va andré fick för sig, ragga brudar kanske ? höhö.
vännäsbadet ägde  i alla fall :) !!

Tack för att du följde med mig två dagar i sträck.. de var riktigt najs där faktiskt ! :p bara att ligga på gräset och steka och äta massa skit / skräpmat.. :P men de funkade väl de också ! höhö men de var riktigt awesome ! :)

jag låg verkligen och stekte , hur underbart som helst..
andré tog denna bild ! :)

Vännäsbadet funkade två dagar i sträck.  !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0