Bilder, både från helg. och sen cathe var hos mig ! :)^^


hemma hos mig, i hallen.
jag älskar min bästavän så mycket ! <3

Vi vet hur man gör, vi vet vem som kan, vi vet att vi är snygga, men vi är ju även grymmast!
Tänk på att vi är dom som är brudarna som vet, kan, vi är bara helt enkelt dom bästa! <3

cathrine på pizzeria i umeå på haga ! :P haha !
hon är alltid så söt ! <3

fast ingen av oss gillade pizzan alls :S

bruden med sprite! :p

Tack cathe för du fixade min frisyr!

senare på kvällen bestämmer vi att gå på bio.
vi såg super 8 en riktigt bra film ändå. ångrar ej det biobesöket alltså! :P
tack för ett trevligt sällskap cathrine! jag älskar dig så grymt mycket ! :p
vet ej va ja skulle göran utan dig bby! :* <3

jamen här ha vi min underbara sötnos! <3
vi drog sedan på böles, för att göra upp en eld. och även hoppa i vattnet.
de var riktigt varmt och skönt och vi torkade även snappt och gött ! ;)

Cathe fick upp den ! :)

<3

Mitt vin glas, med sprite. och Elias Öl :P ! hahaha xD

vi drog någonstanns de var riktigt awesome där ^^ varmt och gött ;) ..
mycke mygg och skit också ! :O

hihi berg ! :]

Vackert! (=

en liten tjej, ute på bergen och klättrade !! :)
hahahahahhaha xD

xD bron som vi gick över för att ta oss till bergen :P hahha !
såg även en groda ute där när vi gick, fan va ja skrek fan vilken panik ja fick..
jag höll på dö..

Där var de ändå fint ! :)

Elias på berget, sjukt varmt han var tvungen och ta av sig ! :p

Lycksele djur park !

lycksele djur park. jag älskar björnar för dom är ju så söta ! :)

haha bara för att jag älskar hästar..
från lycksele djur park.. :)
gav dom lite gräs ! :)

=)

gulliga små pluttar !
(hästar)

på väg mot vännäs.
Elias kör  ! ;P

På väg från lycksele! ;p

sista bilden för idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0