bilder och ord från tärna.


Torsdag den 21/7 buss resan gick bara bra, jag köpte en tidning, (solo) och vatten och chips ;p
vattnet var riktigt gott :p
jag hade de för att fördröja bussresan dit ! ^^

jag sov en hel del på bussen dit ^^ var riktigt trött hehe .
Elias ringde också, alltid kul när folk ringer när man sitter på en tråkig buss i evigheter ! haha ! xD
lyssnar annars bara på musik och bara njuter ^^
verkar vara bättre väder i umeå ! ^^ ;/

När ja kommer fram, så blir jag hämtad av cathrine, med moppe...

så de blir en moppefärd en liten bit bort, för att hälsa på hennes faster och hennes barn.
 vi fikade lite där, kaffe och kärleksmums, nygjorda, hur gott som helst ;)

Ja här ha vi då cathrine och lilla signe, hos hennes faster.
fikat var riktigt gott, och mycke trevligt sällskap, mycke glädje och skratt den dagen ! :)
signe ha ändå vuxit en hel del sen sist ja såg henne, nu ha hon ju blitt stor ! :)
10 månader är hon ! :)
galet sööt ! :)

vi kör moppe som gansta, hööh ! :P
vi körde moppe unge fär 2 mil och 6 km. för att fika och skulle sova där.men de blev bara strul och så, så vi stack tillbaka.. osv, :P men vi fick varma mackor och te, riktigt gott var de faktiskt,  :P


tog en snabb moppe tur förbi solberg också. för att cathrine skulle få fiska. hehe
men de ända hon fann de var en stor jävla pinne, hehe :P men de var ändå kul.
jag testade även och kastade en gång, de var så länge sen så de var riktigt najjs, men jag gillar dock inte och fiska ha inte de tålamodet.. sen nappar de ändå aldrig, hööhh ! ^^


Norge, de blev buss dit, kostade 73 kronor, för barn..
hahaha xD han frågade till och med mig om jag var under 19 år. klart ja är ^^

vi gick om kring tittade i affärer osv. såg oss om kring, sjukt fint där.
fast de ända som var lite problem, var att ja nästan ej förstod nå. så cathe fick ju hjälpa till.
jag äter lite och hela tiden när jag ha mensverk ! :/ sjukt jobbigt.

jag köpte en chockladtårta var så sjukt sugen på chocklad!^^^ :P


Köpte två glassar, och dom var super goda ^^ så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0