fredag..

igår så hämtade elias mig efter han hade slutat jobba, ja de var ju tänkt att vi skulle fara och bada, men vi körde och körde 100 mil typ.. :S för han/jag ville tpy inte bada om de var massvis med folk.. :P sen så hade ´han inga badkläder och skulle bada i sina kalsonger. men de slutade med att vi fann oss ett ställe där vi till slut badade fötterna, haha ! :P ja de funkade de med .. men sen så for vi te vännäs och köpte oss en pizza sen for vi till honom och åt och drack öl. :P sen såg vi på två filmer minns inte va dom hette men dom dög. haha han somnade till den andra filmen så ja satt uppe och såg den själv.. :P jag klarade av den skräckfilmen, men lite rädd var ja väl ändå ! :P hahha sen bjöd han mig på en grogg och vi åt ostkorkar hihi de var ändå gött :)

ja nu sitter ja hemma och ha nyss ätit, pytt .. hahha :P och nu väntar ja på cathe :) och taggar tills hon kommer .. :) int för att ja vet va vi ska hitt på för de regnar ju så mycke alltså. :P vilket skit väder inge kul alls.. hoppas att de är uppehåll i morgon kväll för då blire ju wheels ;)

ha en super bra dag alla människor i de regniga vädret :D !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0