god kväll gääspp!

Dagarna bara går.. hinner knappt med .. de är nog för att jag ha så kul.. hihi :p
känns nästan som man fick sitt sommarlov i förrgår haha !
jag ha hunnit med mycke kul.. du är de inte mycke kvar av själva lovet så nu jävlar ska ja passa på göra mycke skojj alltså! :)

Följde med pappa till västansjö och tittade till där hur de såg ut nu.. har inte varit där sen jag var liten typ 5-6 år sedan. förresten vi drog dit i onsdags. jag klippte lite gräs och krattade lite .. medans pappa målade fönster..
först fikade vi, kaffe och kaka! :P^^
och sedan åt vi sallad, och macka, riktigt gott gott ! :P haha
sen for vi till vännäs, for på 3 kronor och käkade kebab tallrik, jag var ju så hungrig. :p
och sen tog vi en kaffetår på maten, men kaffet smakade skit, så drack inte mer än typ 3 klunkar (blää) säger ja bara. int en gång till ;/ ..

Sen så gick jag från trekronor till elias, jag där hände de int så mycke när jag kom dit faktiskt, jag tror vi gick ut och lirade lite fotboll och sedan så gick vi in och surrade lite och tittade på tv, inte för att de fanns så mycke och se men ändå.. haha :p sen så gick vi och la oss, typ ändå rätt sent för att elias skulle ju jobba dagen efter.. ^^
klockan blev väl drygt 00.30 skull ja ändå tro :p
Torsdag.
var jag mest bara lat, haha skulle ju typ städa, och diska och göra de fint i lägenheten :P ^^
men jag gick bara till ica för att köpa en liten godispåse fast de blev två.. haha xD
sen så köpte jag även vk för att läsa. och sedan slog ja på tv.. ;p
gick ut och lirade lite fotboll men de var så tråkigt själv .. så jag var typ bara ute i 10 minuter.haha ja bättre än ingeting då.. haha ! :p
Elias slutade hyffsat tidigt i torsdags, så att vi drog iväg för att klättra bland stenar/berg. hihih kul var det tills Någon plurrade i vattnet.. aja pinsamt! :S
Elias blev dyngsur till och med mobil, och även plånbok. klantigt värre..
och sen så for vi till pengsjö för att vi skulle bada lite till.. badade i underkläder lite pinsamt var de då.. för de var ju fullt med folk bredvid där jag badade .. höhö men de ´gick ändå bra, var ju riktigt skönt fan ! ;)
och sedan drog vi förbi shell för att köpa oss en cola men tyvärr så var den slut :/ skit shell alltså ! ^^

sen efter vi var klara där drog vi hem till Elias föräldrar då. dom bodde i en trevlig liten stuga. haha :P
nej men dom hade ett fint hus, hans föräldrar var riktigt trevlig ändå.. :P
så vi satt där ungefär i 45 minuter, vi pratade och skrattade och drack kaffe och gott var de ! :)
Vi ska väl dit någon gång för att spela kort också med dom :p
Älskar att spela kort ! ^^

Fredag. vaknar ungefär 10.22
ligger kvar och drar mig ett tag. utan mobil telefon. för jag råkade glömma bort min pinkod igår så testade 3 gånger, och sedan hamnade jag hos pukkoden. eller var de nu het.. haha ^^ :/
sen så far vi och pantar flaskor och burkar.. blev en rejäl slant där.. sen köper elias en cola, lite chips, och även nå äckliga bullar ^^ kaffe de hade vi med oss :p haha ! :p

Sen drog vi iväg till berget, hoppade bland stenar och solade ett tag osv.. :P och fikade gjorde vi också.. kaffet blev lite svagt, men de funkade väl ändå ! ^^ men trevligt hade jag.. förutom på slutet, när min axel går ur.. ;/
ont gjorde ja, och fick knappt tillbaka den.. shiit så ont jag fick alltså.. aja ha ju hänt många gåner förut så jag är van.. men inte så kul när både jag hade en bit och gå bland klippor och stenar + så är ju absolut inte vägen den bästa! :/
men jag får väl nästan skylla på själv. jag ville slänga sten i vattnet, och tänker mig inte för .
så tar stenen med höger hand och slänger i den i vattnet , stenen åkte i vattnet, min där efter flög axeln ur..
så han låg på 20 km nästan hela tiden och bromsade in för små gupp och allt, så jävla underbar kille alltså.
när vi kommer till Elias , så lägger jag mig på soffan för att vila lite innan bussen skulle gå.. ^^
åkte hem idag. tog 17.05 bussen mot umeå, för i morgon bär de av till åsele. så jag ska först åka till yttersjö pappa skjutsar dit mig klockan 07.40 så åker jag från mig till yttersjö och sedan där ifrån så åker jag med siv och hennes sambo och hennes. då åker vi till vännäs för att plocka upp min kära faster kommer säkert bli kul.
det ser ja frammemot faktiskt! :)
jag är faktiskt riktigt trött nu :/ orkar knappt skriva något mer.. :P

skriver nå mera rader senare kanske ! ^^ för nu bär de nog av te sängen :P ^^ är så sjukt trött ! :S

ska ändå upp hyffsat tidigt i morgon för att göra mig klar innan pappa kommer ^^
god natt sov gott dröm sött alla läsare !! ^^ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0