godmorgon, nu kommer både rader och bilder.

god morgon allt gött folk. (=

lördag.
kliver upp klockan 06.30 för att fika och tvätta mig och så.
sen kom pappa och hämtade mig 08.40 sen skjutsade han ut mig till yttersjö. skulle till siv.. för att åka med siv och hennes sambo till Vännäs, för att hämta upp kristoffer, och victoria.
och sedan vidare mot åsele. bilfärden gick jätte bra den var nästan kul.. mycke gott skratt och allting.
jag älskar att vara i närheten av min faster för hon vet hur man gör. hon kan . och siv och victoria är ändå kul. hihi


jag köpte inte så himla mycket ändå, en väska, ett par leggings, 8 trosor, och sen köpte jag mat, älgkebabkött med victoria, så himla gött ändå :p fast kletigt men de var de typ värt de :) ångrar inte en ända sekund att jag åkte med till åsele, hittade faktiskt en jätte fin väska tack vare victoria ! hon har en bra smak ! :)
jag hoppas att jag träffar henne snart igen! <3

när vi kommer tillbaka till vännäs så hoppar jag av vid bil shoppen för att gå vidare över till Elias, för att lämna mina saker och byta kläder osv^^ sen så ville jag så gärna äta ute med victoria, för man träffar inte henne lika ofta som när hon bodde här.. och dom tiderna saknar jag jätte mycke, men de var riktigt kul..
de blev en sväng till umeå.. vi åt på sommardroskan, och efter vi hade ätit, köpte jag mig en öl.. för jag var ju bara lite tvärsugen på det, och sedan så gick jag hem till mig för att victoria skulle få säga hej till min mamma. och jag skulle hämta min rem så jag skulle kunna träna min axel..
men hon var inte hemma just då när vi plingade på.. så jag ringer henne och frågar vars hon håller hus, tråkigt nog så var hon då på Ersboda hos en vän.

men vi snurrade runt rätt så väl i umeå.
de var kristoffer och kristoffer och victoria, och ja så klart^^
vi skulle få kristoffer för att köpa en mjukglass. men han ville ej, och de blev tjafs typ i 30 minuter.. och jag förstår bara inte varför. hon köpte mat och hela skiten till honom. så jag tyckte att han kunde gå och köpa sig en glass , så victoria skulle få smaka! . men inte det inte.. jävla tönt ! ^ :P


men vi hade ändå en sjukt trevlig kväll alltså. :p
mycke galet skratt och annat också. hur kul som helst jag ångrar ingeting alltså! jag hoppas att hon kommer på besök snart igen, eller att jag är välkommen till Göteborg för att hälsa på min älskade faster ! <3


hon var rätt så död efter marknaden i åsele! :/ :p


påväg hem från åsele far vi till något ställe. där de var munkar. haha fattade ingeitng men de var en jävligt fin utsikt alltså de kan ja hålla med om. typ värt och dra dit om man aldrig ha varit där förut lixom. :p

här ser man lite av utsikten också. ^^ men vet inte hur bra de nu blev. men man kanske ser lite i alla fall ! :¨p^^

på söndag, går jag och faster på en liten promenad i vännäs, riktigt mysigt ändå..
så vi gick och surrade och bara myste i alla fall jag ! ^^ haha
vi gick drygt 5 km.. solen lyste och de var sjukt varmt den dagen alltså.. haha ! :P
sen gick jag tillbaka till Elias för att duscha och så. sen började vi att göra middagen , he blev en sallad, exak som ja ville, och de var grillad kyckling, salladshuvud, gurka, majs, ärtor, skinka, räkor,tomater. otroligt gott.
Elias tvättade även den dagen, och klockan 1 så frågar han om de är förskent och dra till nåt hav, och då säger jag nej. för jag var sugen på att sola/bada och bara ha de mysigt..
men känner att de skulle vara mysigare och dra ut med båten, så ger ett förslag om att dra till örträsk och fara ut med båten en stund, så skulle jag få ro. och han skulle få fiska om han nu ville.. :P
och de gjorde vi, vi tog den gamla vägen dit :p mysigt mysigt
men när vi kommer dit blir jag besviken på vädret, de blåste jätte mycket ohc de var mulet och de var jätte stora svarta moln, trodde självklart de skulle börja regna,:P
men ist så klarnade de ändå upp rätt så bra som tur var hehe . men blåsten fanns ändå kvar .. så tyckte väl inte de var så kul att ro då. men vi kom fram 15.06 och vi var där nere vid vattnet 16.45 och de var då vi åt. vi satte oss på en sten och åt salladen! och drack vatten riktigt gött! och fick visa upp våran´stuga. som min borbror ha gjort. jag är ändå stolt lixom. (=

sen så skulle vi dra till vargån för att titta.. han ha aldrig varit där och där är de ju bara hur fint som helst ju, de är en upplevelese. och vi skulle köra för att se , jag sprang igenom skogen för att kolla vars vi var, för vi hittade ju inte igen de stället tråkigt nog , :/ men vi får fara dit en fredag morgon eller en lördag morgon, och sen får vi ta båten dit, :P ^^ så får lars gköra.

och sedan när vi kommer till vännäs dricker vi kaffe och äter glass och blåbär så otroligt gött alltså  ! :P
senare på kvällen så far vi ut och springer/går genom vännäs. och de var riktigt härligt, vi var ute i 2timmar och 5 minuter. <3 I like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0