hallisch.

ja nu så har jag fixat mig inför tärnaby, jag ha packat och fixat och så.
tar inte med mig så himla mycket, eftersom jag blir inte där så himla länge tråkigt nog, :/
men jag vet att ja kommer tillbaka så snart som möjligt igen. och medans jag är där så ska vi ha så kul som möjligt! just nu så sitter jag bara och gör ingeting, dricker en loka :) riktigt gott, ska köpa med mig nå vatten som jag kan ha på bussresan ända till tärnanby, tar väl ca 4 timmar att åka buss, och solen håller på att titta fram och ja ska sitta i en buss. jippi., höh hoppas på fint och varmt när ja kommer och så.

ja sen vet ja inte riktigt va som kommer att ske, men planerna är väl marknaden, och kanske norge och äta mjukglass. ja vi får väl allt se vars allt leder, ^^

men de ska bli kul och få komma och hälsa på min underbara vän cathrine :*
Älskar dig gumman ! :* pussspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0