hej allihopa..

hejsan, alla igen.. nu är de så att jag ha nyss duschat och ska snart klä på mig och fixa mig inför ikväll och göra mig jätte stilig.. delvis för att jag ska få äta med pappa. pappa ska bjuda ut mig på den nya båten va spännande 'ändå ^^ hihi för jag ha bara cyklat förbi den och inte sätt så mycket av den eller något, så de kommer bli sjukt spännande.. och sen så kommer cathe tillbaka någon gång.. hon följde med en kille som heter petter till vindeln och låg över där.. så killarna ska på wheels sen så då åker hon med dom hit .. sen så ska vi väl ta oss nåt att dricka först här sen blire väl att springa ut och kolla ´på alla snygga bilar..jag taggar sjukt mycket inför kvällen ^^ synd bara att inte solen lyser.. men de är ändå sjukt varmt ute.. :D kommer att lägga ut bilder senare också ! ^^ just nu så ha ja knappt hunnit med nått, men de kommer bli sjukt kul alltihopa !! :) tror nästan att ja ska ta mig en grogg nu, är så otroligt taggad och uppåt. ja just nu lever ja livet, och leker mej hopplös som liten. hahah!
jag är den jag är, jag älskar mej själv. och jag är inte rädd för va andra ska tycka/säga om mig. för huvudsaken är de att jag är mig själv.. och jag som person är verkligen stolt för vem jag är.. jag är ine perfekt. men jag är en undeerbar människa !! :)

Jag älskar pappa ! <3

pusshej alla glada och taggandes bil människor ! hihih och alla ni andra också så klart !! :)
humöret är på topp i alla fall svin kul !! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0