hejhej.,

länge sen jag skrev, länge sen ja va inne. :/

nu skriver ja nå snabba rader här !! :)

i onsdags for cathe hem.. och jag följde med mamma och andre te stugan, övningskörde te vännäs kommun typ. sen körde morsan resten och vi dunkade min musik! fett awesome. sen så  när vi kom fram så njöt vi allihopa av värmen, jag tog ut båten först helt ensam och sen så rodde ja lite runt och hade de jävligt trevligt och stekte i solen:D sen kom andre och mamma ner, så drog te land och hämta upp dom då fick mamma ro, och andre fiskade, sen åt vi lite smörgåsar.. va riktigt hungrig :P och sen så gjorde vi int så mycket sen senare på kvällen kom farsan förbi, åkte med honom till vännäs och dunkade musik som fan ! ;) hihi niice!! sen så gick ja på vännäsdagarna med lisa på fredag, vi höll på svettas ihjäl och typ dö av värmen ! helt sjukt alltså :S sen drg vi till hennes syster och tittade på en liten liten bebis, mycket söt !! och sen så drog vi till lisa och sen gjorde vi int så mycke, sen blev de fest !! ^^ grrr . hahah ! nej men jag ha de riktigt najjs faktiskt.., mitt sommarlov de steeeker ... 2011 ! I love it :P hihih nääe. nu ska jag rusa ut för jag ska tillbaka te vännäs nu igen och sen så blire tpy fest ikväll karuseller och hela skitet igeeeeen ! ;) och sen så blire bara chilla med lisa eller elias ! ;)

hane gött gött ! ;) pusss pussss !!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0