Hemma ljuva hem.

åkte med Elias hem då, för att hälsa på mamma och ta mig en promenad med henne och även hämta min rem, så att jag kan börja träna lite :P^^ skulle vara bra och komma igång nån gång med träningen så axeln styrkas upp någon gång. så den kanske slutar att hoppa ur / ( hoppa ur led ) inte så skönt när de väl händer.. ^^ sen blire frukost med min älskade mamma ! <3
jag tror de blir gröt och ägg., så otroligt gött. och sen så blire att duscha och så och fixa sig stort inför att åka tillbaka till vännäs kanske att träffa André ( lillen ) han är så göli, haha ! :p
en riktigt underbart bra kompis, känt han ungefär i snart i 5 år ! ändå länge och han kommer alltid vara den bästa killkompisen. säg va ni vill !

jag älskar min mamma än vad som än händer i vått och tort, och de finns ingen annan. som ja älskar så starkt på denna jord. vi ha oftast kul , skrattar och umgås, men vi bråkar även också, men de kanske är familje naturligt. hehe jag vet inte, men ibland så är de fruktansvärt jobbigt när de väl sker ! :/ men de brukar oftast gå över rätt så fort ibland, och ibland håller de sig i rätt så länge beror för de mesta vad de handlar om ! men än vad som än händer så kommer jag alltid och alltid älska min egna mamma ! som ha fått mig att stå på benen gett mig styrka via alla dessa år. fått mig att vara stark när idioter trycker ner mig, hon ha uppfostrat mig till den personen jag är idag. och jjag är så nöjd med mig själv och så otroligt glad för vem jag är. och nu vill jag bara skriva ut dom sista STORA orden. jag älskar dig mamma ! <3


André ( lillen ) så en otroligt fin kille, ett stort hjärta som betyder otroligt för mig. en person som alltid ha funnits för mig, som ha hjälpt mig att komma igång på gymmet, simmningen. peppat mig på att fara och gymma. och vi ha alltid haft hur kul som helst. jag minns när vi tog skotern ut i skogen och jag frös så mycke om mina fötter, och stoppade in foten i elden. finns så himla mycket.
jag minns när jag sa att han var en mes första gången ! vi ha alltid gått ihop så bra varje gång. aldrig tjafsat eller bråkat, en otroligt fin kille. som jag helst aldrig vill mista ! en person som får mig på bättre humör och en person som får mig även och se lite ljus också. de kallar jag för en jätte bra vän. kommer aldrig någonsin glömma André var mycke med honom förut.. men nu ha vi inte träffats på länge tråkigt nog. men vi ses snart de vet ja !  jag saknar honom så himla mycket alltså. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0