måndag natt. hahhaha !

hahha vi badade och levde satan på nydala halv 11 :P haha faan så najs alltså.
vi badade och de var bara typ kallt i luften :P men de blev några simmtag.och sen klev vi upp och for typ. haha ! :P Elias ringde och pratade lite om ditt te datt.. jaa jag vet inte riktigt vad.. men på nydala ser vi en snubbe som börjar bara med oss, han verkade jätte trevlig ändå.. men annars såg vi bara film och  bara myste lixom typ hela dagen. jag köpte nå nagellack också på dagen haha ^^ och vi kollade lite på kläder också. haha jag är glad för att jag får ha henne hos mig.. :) synd bara att de int blir nå te helgen för de hade vart grymt jävla facking awesome ! :D

ha en bra dag allihpa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0