olalala! sjung bitch !

olala. sjung min bitch ;) !

ja nu är klockan 15.13 sitter nu i sängen påklädd sminkad, och ha druckit upp min goda grogg.
hihih bilder och sånt de kommer senare.. nu sitter ja bara och väntar på min älskade far.
han kmmer nog snart skulle ja tro !! hoppas bara att han tycker att ja är fin nu då.. nu nä jag ha nästan kämpat i timmar och gjort mig stilig. så hoppas man ju på någon komentar ! hehe ! :)
jadu, snart kommer cathe också, fan fan fan så jävla facking awesome ! :*
för killarna skulle bara danka musik och sedan skulle dom käka och sedan bär de av MOT UMEÅ ! :D
shooheej så jävla kiing alltså. :) sen så då jävlar blire skojj ! :D

Saknar ohc längtar efter min farsa ändå! han är ju ändå min pappa ! <3
jag är rädd om min familj !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0