orvarisähc

bara för att ta nå korta små ord. jag ha druckit lite kaffe, och räknat ut hur mycke pengar jag ha gjort av med i helgen och så.. inte klokt va pengar kan gå fort. :/ nu sitter ja bara i mitt rum och förstår inte hur tiden kan gå så sakta. när mamma slutar ska vi fara och måla dirr. och jag tjänar mig en liten slant, jippi! kan ju la behövas.. :P
blir åsele till helgen, och nästa helg blire tärna. så behöver ju som en slant! :)
och ikväll ska jag och mamma åka och handla. :P jag ha världens mysigaste katt kommer till mitt rum och bara hårar ner ! ^^ höhö super söt alltså ! :D Lägger ut nå bilder som jag ha tagit idag.

Ps. Elias ha tagit bilder, tex på lycksele djur park och lite bilder på mig sen i lördags. som ja kommer lägga ut så fort som möjligt, går bara och hoppas på att han skickar över alla så snart som möjligt ^^ hoppas på ikväll men aja ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0