seupp solen skiner kanske bara ida!

Ja , då ha jag varit vaken i ca 5,30 minuter .. denna dag.. jadu den var juu inte så jätte bra..
Elias kör mig hem de blir tjafs när vi nästan är utan för mig, för jag tyckte att ha bytte fil så ofta, och då såg du ut som att han skulle byta fil igen, och då säger ja till lixom, du kan ligga kvar här.. tänkte eftersom att han ska ju ändå svänga.. då Öppnar Elias ryter till och säger klaga inte på hur ja kör ! ;o
eller va de nu var, tyckte de var jävligt ondöigt för ja påpekade ju bara en sak som inte elias blev så glad för. ja alla gör ju sina misstag. ska aldrig öppna käften igen, eller åka bil med dom vilda. ;o eller dom som håller på missa fartkameror. han borde bara vara glad hade ja ej vart vaken igår så hade han fått Böter / ja eller kanse till och med tappat körkortet, eftersom de var 70. han körde typ 120 ;o..
sick sick sick!

fine de är ju hans problem om han kör galet eller om han blir stoppad och får böter.
jag ha ätit lite nu på morgonen, och sätt lite tv.. och fått lite massage ! :)
nu sitter ja bara i sängen och väntar på bättre tider ^^
mamma kommer hem på lunch idag och hon kmmer hem 10.45
sen slutar hon klockan 14.00 idag och då ska vi skynda oss iväg för att måla staket.. hmm kanske får en bra slant vem vet ^^ jag hoppas i alla fall på de bästa, för nu vill jonathan ha tillbaka sina pengar och jag åker till tärna om ca 2 veckor.. fan va ja taggar ! :) därför behöver ja massvis med pengar..
fan va jag vill te åsele te helgen ! : /

sen blire väl maxi ikväll, hoppas ja i alla fall handla lite saker som behövs och fattas ! :p
hittat en as grym handduk som ja måst bara ha alltså ! :p daah ;)
nej men den är snygg, den får mig och inse mer om tattooseeen! ;)


Sola bada grilla ute och festa!!!


shoooheeej människor, ha en underbart bra idag ute i solen! ;) jag tror ja ska ut och lira lite i solen nu ! ;)
hane gött gött allihopa och njut av värmen , de kanske är bara ida ! ;) puss och kram mina små köttbullar! haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0