tjalalala. helgen var ju awesome !

God morgon alla morgon pigga människor !
var i vännäs hela facking helgen ! :p blev lite fest och sådär.
trevligt sällskap med elias och lisa, träffade dock en massa annat trevligt sällskap där ute. ^^
mycke skratt och glädje.. Hoppas att många andra ha haft en toppen helg.  :)

I
Lördags hände de int så mycket..
Festade senare på kvällen med lisa och skulle vara med henne för att hon ville det, och ville så gärna ha med mig ut på hotellet. för att hon ville ha som ett stöd för att inte träffa daniel. men va är de hon gör ? jo hon går till honom och står och snackar typ i evigheter kändes de som. och sen så sprang hon runt till alla människor och pratade ungefär att dom skulle gå där ifrån , så hon skulle passa på att skynda sig .. fast hon behövde på toan. men då var folket viktigare och hon kunde hålla sig. sen vänder hon sig om.. säger, är du sur ?
jag påstår ingeitng.. var helt tyst bara .. var bara jävligt less. så då sa hon också. om du ska vara sur , så kan du lika bra gå eftersom att jag vill inte vara med någon som är sur...
Tittade knappt på henne , leende på lepperna och sa bara fine ! sen gick ja runt lite i vännäs och tittade mig om kring, gick förbi en jävla biatch! som påpekade att ja tog hennes sprit när hon även håller den i handen! sen kaxar hon som satan. jag orkade inte bry mig, tillslut så går hon ikapp mig tar tag i min tröja och ger mig en bitchsläp jag bryr mig inte rycker på axlarna och bara går vidare lixom.
onykter,förbannad,less.
så passade ja på att ringa min bästa vän cathrine, för hon brukar alltid få en på bra humör. så vi snackade ett tag och de var bara hur underbart som helst för hon fick ju mig verkligren på bättre humör kan ja ju lova ! ^^ min stjärna. jag älskar verkligen den tjejen! :* ja efter jag hade gått runt och snackat med cathe , så sätter ja mig på en bänk och bara tar de lugnt. Blir jävligt sugen på en Öl och lite karusell. så gick till elias för att köpa en Öl av honom. och sen satt ja med honom för att dricka upp den .. och vi snackade bara lite allmänt ^^ sen gick ja ut för att ta ut pengar och åka karusell hmm. ja hinner int så långt så Tänker ja tillbaka hur otrevlig lisa var osv.
sen så fortsätter ja att gå. finner en polare som ha blitt dissad av sin pojkvän står och surrar där ett tag.. men kommer fan int ihåg va bruden hette alltså shit pinsamt !: / men vi gick och åt mat tillsammans och sedan så gick ja då hem för att sova ^^

söndag!
vaknade klockan 09.30 för att vakna till fylla vatten och packa lite och sedan dra till lycksele.
så vi dunkade musik hela vägen dit och bara njöt av mitt dunka dunka ! och han gasade rätt så mycke och de var riktigt najs faktiskt! såg ingeting roligt ute på vägen i alla fall tråkigt nog.. :/ ja sen hände de int så himla mycket vi drog på lyckseledjurpark.. kollade på alla fina djur ! och matade björnarna med cheesbolz :P och dom blev så glada dom var så söta ! :)
ja sen var vi där till 14. 20 ungefär sen drog vi till dollar för att kolla lite runt.. Elias köpte nå plock.
jag tror ja lurade på honom lite skit också hahah xD nja men de var ändå bra saker som man behövde ^^ och sen när vi var klara där drog vi till en pizzeria och köpte varsin pizza.. den var riktigt god. fast hade ätit godare om ja säger så.. sen bär de va tilllbaka till vännäs för att inte göra ett skit typ. :p
ja sen så lirade vi lite fotboll. så länge sen ... så kul.. hahha jag ägde ! :P
gjorde väl 20 mål första gången vi var ute ^^
sen drog vi och badade, jag badade med kläderna på ^^ riktigt underbart skönt var de förutom att de var så mycke våger :S svårt att bada med feta mjukisar och så ! :P hahha men jaja ! :D
sen for vi tillbaka, hängde ut kläderna för att de skulle få torka så ja kunde ta hem och tvätta upp kläderna... men byxorna var ju fan lika blöt som igår typ :S
så lämnade dmo ensam kvar ute på balkongen :P ^^
sen såg vi en film ^^
den hette typ ingen älskar som vi.
Elias köpte den på dollar, den var riktigt awesome typ.. haha den funkade i alla fall ! :p
har väl rätt så dålig filmsmak eller nåt :S int vet ja !! hahaha xD
ja efter filmen slutade, så var klockan typ 20.35 så då gick vi och lirade lite fotboll igen.
känns riktigt kul ändå ju ! :) då gjorde ja 30 mål exakt !^^
jag njuter verkligen av sommaren ! :D !!

Sen så gick vi tillbaka 21.46 och sen så satte vi oss på soffan tittade lite på tv.. ^^ sen gick han och la sig och sov. medans ja var vaken längre för att titta på tv.. : ) hahha de var ett najs pogram ! ^^

ja de var min helg tpy ! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0