västansjö. även här kommer de nå bilder ! ^^

ja vi startade från umeå ungefär 07.50, vi kommer fram så vi är framme ungefär klockan 09.50 de var en härlig bilresa jadu, ja sov mest hela tidne så de kanske var därför den var så härlig. för att de gick ändå hyffsat fort. :P när vi kommer fram så dricker vi kaffe och äter ballerina till. :p ^^

och sedan så går vi ut och jobbar jag körde en

hela gräsmattan, för man kan inte köra en riktig gräsklippare för de är så ojämnt, men de gick ändå bra, fast de var riktigt jobbigt ändå, fast de ska ju vara flås på annars är de ju ingen träninng, hahah ! :p nja men jag körde lite och de gick faktiskt hyffsat bra i alla fall. stolt att jag följde med frivilligt och att jag hjälpte till så mycke som ja gjorde, både körde den och sedan krattade jag gården. ! ja sen tog vi lunch, och de blev sallad och fanta gött! ;)

Ja jag ångrade inte alls mig att jag följde med pappa dit, de var ju bara hur mysigt som helst för att få se hur de såg ut där. när jag int hade varit där sen 5-6 år tillbaka. höhö :p
såg nästan ut som de gjorde förut, haha som ja minns de i alla fall.

ja sen så gick pappa ut och fortsätta att måla ( han målade fönstren ) ( vit )

de blev faktiskt riktigt fint, och jag var ändå klar med de ja skulle göra, så jag gick runt där inne för att se mig om kring, jag hittade riktigt fina skedar och lite annat plock.. sånt som kan vara bra när man flyttar hemmifrån ^^ höhö såna där dyra skedar haha ! :D jag ångrar inte att ja följde med alltså =]

Ja sen så for vi därifrån klockan 17.30 ungefär. !! (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0