Wheels. <3

taggade hela kvällen ! jätte fina bilar och jätte mycke folk. träffade en hel del jätte treevligt :) sen åkte vi en buss, en raggar bil och en skit bil en liten ful sak hahaha ! xD men hade så grymt kul i alla fall. jag rramlade och ja skrattade och de var så himmlas kul alltså ! ^^ tyvärr skriver ja inte så himla mycket eftersom mitt minne är kort. men lägger ut nå bilder ist ;)


jag är bäst på drinkar.. kan bara säga den hära är jävligt good! <3


jag stor njuter av min drink ! :)


:D


cathe hemma hos mig, vi spelade lite kort .. vänd tiaa. hehe de var upptaggandes. hon vann för de mesta ! :P
men riktigt awesome var de i alla fall ! ;D mycke sratt och upptaggandes. och vi taggade båda två att se snygga bilar ^^ :D som vi fick göra senare på kvällen, vi gick mycke den kvällen :D !!


Cathe i bussen .. suddig bild men ändå. hon är söt.
vi hade så kul ! :D

ja då var ja helt klart från wheels ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0