11.33

hahhaha !!
ja nu ha vi tisdag förmidda då :) ..
idag ha ja int gjort så himla mycket, suttit framför tv; och inte gjort ett jävla skit ! :O känner mej så slö typ... mamma kom hem även på lunchen och snackade lite med mig..
och sen efter det, så fixade ja mig inför att åka iväg till siv, :P med pappa då !! :)
sen ska ja diska nu och tvär fixa i mitt rum och sen blire nog att bära av sig mot siv :P ahahah
sen ska jag till elias för att kolla läget där. hur han mår han skadade sig igår :/ ..
får se om de är nå bättre i hans fot idag. sen så blire att åka med honom i morgon också. så mysigt och åka lastbil ;) synd bara att ja väljer själv att kliva upp 5 på morgonen ! :p men de duuger ! :D
jag ha de i alla fall bra ! :)
så ikväll blire bara lugnt, och i morgon så får vi la se vad som sker och händer ! :]

caio saoi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0